• Slide 1

Događanja u Klubu!

Sastanci kluba:
Utorkom od 19:00 - 20:00

Stigle članske markice za 2019.
Učlanjenje: svaki utorak od 19-20 sati u prostorijama Kluba.

Visokogorska oprema za posudbu članovima: OVDJE

Izvještaj s Korzike ...
Od 23.06. - 01.07.2018. bili smo na Korzici, planinarili smo i obilazili znamenitosti otoka ... kako nam je bilo pogledajte u foto galerijama Monte Cinto 2720m OVDJE,
Paglia Orbia 2525mOVDJE,
trekking po GR20stazi OVDJE,
posjet Pisi, Bastiji, Corte, Piani i Ajaccio OVDJE.

Izvještaj s Kube ...
Kuba izvjestajfoto arhiva
od 27.04.-05.05.2018. bili smo na Kubi, posjetili smo brojne gradove i destinacije, upoznali se sa kulturom Kubanaca ... kako nam je bilo pogledajte u foto galeriji OVDJE, a zanimljivi izvještaj možete pročitati OVDJE.

Damavand 5671m
Damavand izvjestaj 1
Zastava Kluba na krovu Bliskog istoka ... izvještaj možete pročitati OVDJE, a fotogalerija OVDJE!

Najava putovanja ...

Kontaktirajte nas...

Horizont VG
Matije Slatinskog 4
Velika Gorica, HR 10410
Hrvatska
Mobile: +385 91 5064411
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
www.horizontvg.hr
vCard

Brojač posjeta

1001737

Julijske Alpe - Krn 2244m,31.3./1.04.2012. priča RM

Uspon na Krn 2244m

Došao je i taj trenutak, da se ide na prvi službeni visokogorski izlet, u Julijske Alpe, na Krn 2244m. Krenuli smo u subotu poslijepodne, točnije u 15 sati, s parkiralište Bile u Dugavama, zatim smo pokupili drugi, radni, dio ekipe u Jankomiru kod King Crossa. Zaputili smo se na granični prijelaz Bregana, pa dalje u pravcu Ljubljane. Malo iza Ljubljane napustili smo autoput. Cesta je dalje bila serpentinasta, a zadnjih 12 kilometara, točnije od skretanja za selo Kamno, nalikovala je pravoj planinarskoj stazi i to visokogorskoj. No uprkos svemu, za cca 4 sata vožnje stigli smo do Koče na planini Kuhinja, koja se nalazi na 1012m/nm.
    Nakon kraćeg "otriježnjenja" od vožnje pale su čestitke Jeleni za rođendan, zapravo prva je pala još u Zagrebu kod King Crossa i to s kiticom cvijeća, uz naznaku: "to je samo od mene" N.Š. No bilo kako bilo sad je uslijedilo ono najvažnije u životu a to je hrana. Jelena nas je ugodno iznenadila, samo je vadila složene plitice narezaka, a naravno tu je bila i rođendanska torta, koja je bila odlična. Da bi ugođaj bio kompletan tu se našla i flaša dobrog prošeka, taman za guštanje. I tako malo po malo vrijeme je za spavanje.
   Nedjelja, dugo očekivani trenutak, slikanje ispred Koče i polazak na turu. Krenuli smo prema vrhu koji je bio u oblaku, kroz misli nam prolazi "pa nismo valjda takve sreće da će dan biti oblačan", no ubrzo se sve rasčistilo i dan se pretvorio u dan iz snova, čak ni povremeni vjetar nije kvario dojam. Do Gomiščkovog zavetišča (2210m) došli smo za 3 sata i 6 minuta. Tu smo napravili kratku pauzu tek toliko da predahnemo i odmah nastavili do vrha Krna 2244m do kojeg nam je bilo potrebno još desetak minuta. Na vrhu smo guštali u pogledima, zajedničko slikanje i povratak na zavetišče na odmor i okrijepu. Tu smo guštalu u suncu i hrani, šalama i vicevima dobrih pola sata nakon čega je uslijedio povratak.
Za povratak nam je trebalo nešto malo više od 2 sata. No da ne biste pomislili da je uspon lagan, uspon je zapravo jako naporan, jer u 5,5 Km treba prijeći 1232 metra visinske zazlike i toliko natrag.
     Po dolasku u Koču demokratskim glasanjem pada dogovor da idemo u Ljubljanu na ručak. No čim smo krenuli, dio ekipe koji je nadglasan, počinje lobirati i ubrzo stajemo u selu Vrsno raspitujući se kod mještana gdje ima dobar restoran. I odluka je pala, idemo u Zatolmin kod "Štefa" na ručak. Štef je inače bosanac. No bilo kako bilo hrana je bila odlična. I malo po malo oko 19:30 eto nas i odakle smo u subotu i krenuli samo bogatiji za jedno Alpsko iskustvo.