• Slide 1

Događanja u Klubu!

Sastanci kluba:
Utorkom od 19:00 - 20:00

Stigle članske markice za 2018.
Članske markice za 2018. godinu mogu se podići svaki utorak od 19-20 sati u prostorijama Kluba, kao i učlaniti se u Klub!

Visokogorska oprema za posudbu članovima: OVDJE

Island 18.-23.06.2017.
Island naslovnica galerija slika
Pk Horizont Vg organizirao je, od 18.-23.06.2017., trekking na Island, otok stvoren vatrom i ledom, gdje je priroda netaknuta, zadivljujuća ... zemlja gejzira i vulkana, geotermalnih izvora i ledenjaka, zelenih rijeka, vodopada ...
Kako nam je bilo možete pogledati fotogaleriju slika OVDJE, a zanimljivu priču možete pročitati OVDJE. Kratki video isjećak s putovanja možete pogledati OVDJE.

3. expedicija na Kilimanjaro 5895m
Afrika naslovnica izvještaj
15 članova 3. expedicije na Kilimanjaro 5895m - "krov Afrike" uspješno popelo vrh ... foto galerija slika OVDJE, a priču možete pročitati OVDJE (By Edita Ciglenečki) i OVDJE (By Danijela Mirošević).

Bugarska 12.-20.08.2017.
Musala naslovnica
Planinari našeg Kluba i drugih planinarskih Društava popeli vrhove Vihren 2917m i Musala 2925m, foto galeriju slika možete pogledati OVDJE, a zanimljivu priču možete pročitati OVDJE!

Najava putovanja ...

Kontaktirajte nas...

Horizont VG
Matije Slatinskog 4
Velika Gorica, HR 10410
Hrvatska
Mobile: +385 91 5064411
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
www.horizontvg.hr
vCard

Brojač posjeta

0842728

04.10.2015. Ravni Golubić: kanjon rijeke Krupe

Još i jutros bole mišići u nogama, ali i koljena od jučerašnje „lagane planinarske ture“, pogodne za obitelji s djecom. Kanjon rijeke Krupe bio je doista raj za osjetila vida, sluha i njuha, ali ni približno lagan kako je najavljivan na web servisu naših planinarskih društava. Često mi je tijekom izleta napamet dolazila ona Preradovićeva:

Bože mili, kud sam zašo!

Noć me stigla u tuđini,

Ne znam puta, ne znam staze,

Svud go' kamen noge gaze, …

Dobro, nije stalno bio baš „go' kamen“, ali dobrim je dijelom puta prevladavao. Ipak, zar se mogu žaliti?, pa sam sam odabrao (ili iskreno govoreći, moja bolja polovica). Bilo je putem prelazaka suhozida, hodanja po sipini, susreta sa poskocima, forsiranja rijeke, „ferata“ (onih tehnički zahtjevnih dijelova na kojima čudni planinari vise nad bezdanom), te raznih drugih uspona i padova, u punom i izvornom značenju tih dviju riječi. Iz svega je za zaključiti, kako je dobro što se naši članovi s malom djecom nisu dali navući na PR-ovske trikove i pokušali ovaj izlet iskoristiti za  razvoj međusobnih odnosa i povjerenja sa svojim potomstvom.

Ma šalu na stranu, doista prekrasan izlet! Posebno zato što nas je i vrijeme poslužilo, pa je unatoč najavama izostala kiša. Istina, lagana južina je pritiskala cijeli dan, ali je vrlo često strujanje zraka olakšavao disanje.

Pored toga, imali smo čast i veselje da nas stazom provede planinarski vodič iz PD-a, koje je osmislilo i održava ovu stazu. Naša draga prijateljica Vesna doista je besprijekorno obavila svoj zadatak, pa smo mi ostali mogli uživati u ljepotama krajobraza, bez straha da bi negdje mogli zalutati.

Iz sela Ravni Golubić, na kamenitoj visoravni, spustili smo se preko grebena Vratolom do ušća Krupe u Zrmanju. Usput nam je poglede mamilo niz Krupinih vodopada podno Babinog Grada i Visoki buk na Zrmanji. Nakon kratkog odmora, nastavljamo uzvodno uz Krupu, stazom koja prati vodotok  kroz kilometre kanjona probijenog u kamenjaru Dalmatinske Zagore.  Pri tome Krupa prima vodu brojnih pritoka od kojih je najveća Krnjeza, duga svega 900 metara i najizdašnija sa vodom. Rijeka Krupa obiluje brojnim kaskadama, brzacima, plićacima, mirnim, pomalo ujezerenim dionicama, te je svakom oku godila bistra voda i zelenilo oko nje, kao i oštri kontrast okolnih golih litica i krša. Uši su stalno osluškivale žubor vode, pjev ptica i kreketanje žaba. Krupu krasi 19 slapova od kojih je najpoznatiji deveterac, iznad Kudina mosta, koji se sastoji od devet sedrenih kaskada koje završavaju slapom visokim 10-tak metara. Najatraktivniji i najznačajniji graditeljski poduhvat u regiji, ali i šire, svakako je „Kudin most“ - suho zidani most od klesane sedre izgrađen je na prijelazu iz 18. u 19. stoljeće te  je među najstarijim prijelazima rijeke, a po legendi izgradio ga je zaljubljeni Kude, kako bi lakše posjećivao izabranicu svog srca na drugoj obali. Po njemu, most i danas nosi ime te je zaštićeni spomenik kulture

Za razliku od nas, vozač autobusa je cijeli dan imao orijentacijskih problema, počevši već od ranog jutra u Velikoj Gorici. Muke se nastavljaju u široj regiji sela Golubić, kad je kroz nebrojeno mnoštvo lokalnih cesata trebalo pronaći onu pravu prema osamljenoj kući Veselinovića, na samoj ivici kanjona iznad Kudinog mosta.  No problemi tu ne prestaju, pogubili smo se još jednom, po povratku kući, na prilazu konurbaciji Gračac, Deringaj, Sveti Rok (termin kojim se opisuje srastanje više pojedinačnih gradova u jednu mega cjelinu), a sve u potrazi za otprije poznatom pizzeriom „Kralj Zvonimir“ u predgrađu Gračaca.

Ipak, zajedničkim naporima i  spremnošću vodstva da prihvati sugestije puka (što ih i čini tako velikima), zadnje je odredište u Zagori, nakon kraćeg lutanja, uspješno detektirano.

Po okrijepi, a s nadom da povratak autocestom u Zagreb / Veliku Goricu, ipak više ne može biti prevelik izazov za profesionalnog vozača, prepustili smo se u polusnu, trosatnoj vožnji do krajnjeg odredišta. Svjetla metropole ugledali smo već negdje iza 22.00 sata, umorni, ali i zadovoljni jer se i ovaj dan mogao smatrati potpuno ispunjenim.

DZ

PS: Svima na znanje!

S veseljem obavještavamo kako rane nanesene gore spomenutim padovima uspješno zarastaju.