• Slide 1

Događanja u Klubu!

Sastanci kluba:
Utorkom od 19:00 - 20:00

Stigle članske markice za 2018.
Članske markice za 2018. godinu mogu se podići svaki utorak od 19-20 sati u prostorijama Kluba, kao i učlaniti se u Klub!

Visokogorska oprema za posudbu članovima: OVDJE

Island 18.-23.06.2017.
Island naslovnica galerija slika
Pk Horizont Vg organizirao je, od 18.-23.06.2017., trekking na Island, otok stvoren vatrom i ledom, gdje je priroda netaknuta, zadivljujuća ... zemlja gejzira i vulkana, geotermalnih izvora i ledenjaka, zelenih rijeka, vodopada ...
Kako nam je bilo možete pogledati fotogaleriju slika OVDJE, a zanimljivu priču možete pročitati OVDJE. Kratki video isjećak s putovanja možete pogledati OVDJE.

3. expedicija na Kilimanjaro 5895m
Afrika naslovnica izvještaj
15 članova 3. expedicije na Kilimanjaro 5895m - "krov Afrike" uspješno popelo vrh ... foto galerija slika OVDJE, a priču možete pročitati OVDJE (By Edita Ciglenečki) i OVDJE (By Danijela Mirošević).

Bugarska 12.-20.08.2017.
Musala naslovnica
Planinari našeg Kluba i drugih planinarskih Društava popeli vrhove Vihren 2917m i Musala 2925m, foto galeriju slika možete pogledati OVDJE, a zanimljivu priču možete pročitati OVDJE!

Najava putovanja ...

Kontaktirajte nas...

Horizont VG
Matije Slatinskog 4
Velika Gorica, HR 10410
Hrvatska
Mobile: +385 91 5064411
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
www.horizontvg.hr
vCard

Brojač posjeta

0842715

08.-10.10.2015. Grossglockner 3798 m ...

GROSSGLOCKNER (08. – 10. listopad 2015.)

Grossglocknert (3798 m) leži na granici između Koruške i Istočnog Tirola i najviši je vrh u Austriji.Sam vrh oblika piramide se sastoji od dva vrha, Grossglockner i Kleinglockner (3770 m), koji su razdvojeni formacijom poput sedla koja je poznata kao Glocknerscharte. U podnožju Grossglocknera leži a Pasterze najveći ledenjak u Austriji.

Trebalo je iskoristiti praznik u četvrtak pa uz uzimanje jednog slobodnog dana na poslu dobiti vremena za jedan lijep vrh na udaljenoj lokaciji koji smo mogli ispenjat bez žurbe laganijim tempom.

Na put nas je krenulo šestero, novi članovi Nadalina, Goran i Tihomir i dio stare postave Renato, Ivan i moja malenkost. Krenuli smo u 6 sati iz Velike Gorice laganom vožnjom do Austrije. Uz stanku za  kavicu došli smo do Linza gdje smo napravili dužu stanku koju smo iskoristili za razgledavanje grada i ponude u dučanima. Nastavljamo dalje i kombi ostavljamo na parkirališta uz Lucknerhaus (1918 nm) gdje se spremamo za početak penjanja. Vrijeme poluoblačno ali dovoljno toplo da se krene u majici i flisu.

Plan za prvi dan je doči do planinarskog doma Studlhute koji nam je polazna točka za glavnu turu slijedeči dan do Grossglocknera. Pošto smo imali dovoljno vremena laganim tempom smo 884 m nadmorske visine prošli za 2,5 h. Početak staze ide šljunčanom cestom uz brzi planinski potok i dolazi se do doma Lucknerhutte (2241 nm) odakle polazi i teretna žičara, do doma  Studlhute, kojom se za 4 eura može ruksat prebacit do doma ali mi se ne odlučujemo za tu varijantu nego nastavljamo s teretom na leđima.

U međuvremeno se i vrijeme malo pokvarilo tako da počinje i sitna kišica.

Dolasmom do doma Studlhute spremamo stvari, slijedi dogovor za sutrašnju turu i rješavanje financija pri ćemu je došlo i do iznenađenja. Planinarske iskaznice iz hrvatske nam ne priznaju za popust tako da smo dva nočenja platili 44 €. Mjesta u domu je bilo dovoljno tako da smo dobili cijelu spavaonicu s 16 ležajeva za nas šestero. Spavaonica skupna, dva podesta jedan iznad drugog sa po 8 madraca. Madraci udobni ali jastuci jako mali. Plan za sutra je polazak u 7 pa se na spavanje ide ranije. Sutradan ustajanje prije 6, doručak, pregled opreme i u 7 uz izlazak sunca polazak. Prvi dio je laganiji, vrijeme je dobro tako da je od odjeće dovoljna samo majica i flis. Dolaskom do ledenjaka stavljamo dereze  uzimamo cepine raspoređujemo se po konopu i krečemo dalje. Hod po ledenjaku prolazi bez problema, ispred sebe u daljini vidimo samo dva naveza koji su krenuli sat vremena prije nas. Vrijeme je i dalje lijepo, padalina nema a oblaci dolaze i odlaze tako da povremeno vidimo vrh a povremeno ga zaklone oblaci. Prolazimo ledenjak i dolazimo do kamenog dijela, koji počinje drvenim mostičem. Uz ovaj dio puta je postavljena ferata na koju se osiguravamo paničarkom i tako dolazimo do doma Erzherzog-Johann-hutte (3451 nm). Tu radimo kraču stanku da nam se tijelo navikne na visinu. Dom je zatvoren, otvorena je samo zimska soba.

Na ovoj visini i temperatura je niža tako da oblačimo jakne i krečemo dalje. Prvi dio je laganiji a onda dolazi najteži dio uspona. Do vrha vodi put koji se mora prolaziti cijelo vrijeme služeči se i rukama a na sedlu je ponor i s lijeve i s desne strane puta. Uz put su postavljene samo metalne šipke oko kojih omotamo uže naveza i uz takvo osiguranje penjemo dalje. Uz put nailazimo na dva naveza u povratku  koji su krenuli  prije nas. Mimoilaženje nije jednostavno ali srečom nema puno ljudi. Dolazimo do vrha uz lijepo vrijeme i bez zdravstvenih problema. Na vrhu prekrasan pogled, oblaci ispod nas a planinski vrhovi na sve strane. Do vrha nam je trebalo 5,5 h. Slikanje uz križ kratak odmor i krečemo nazad. Pošto smo već uhodani put prema dolje je brži. Dolaskom do doma Erzherzog-Johann-hutte (3451 nm) radimo kratku pauzu u zimskoj sobi gdje je i okrepa s onim što imamo u ruksaku nakon čega se kreče dalje. Povratak do doma  Studlhute gdje dolazimo 9.5 h nakon polaska. Odmor i okrijepa (čaj 2,9 €, pivo 4,6 €, meso s tijestom 12,5 €), rano spavanje i sutradan rano ustajanje. Silazak do polazne točke na parkirlištu odakle se kreče za Goricu. U kombiju je puno mjesta a nađena je i butelja vina pa je i put lakši. Put do Gorice, uz svračanje u pizzeriju “Špajza”, prolazi bez problema.

Izlet je bio jako dobar, vrijeme nas je poslužilo, zdravstvenih problema nije bilo a vidici su bili prekrasni što se može vidjeti i na desecima fotografija koje smo snimili.