• Slide 1

Događanja u Klubu!

Sastanci kluba:
Utorkom od 19:00 - 20:00

Stigle članske markice za 2019.
Učlanjenje: svaki utorak od 19-20 sati u prostorijama Kluba.

Visokogorska oprema za posudbu članovima: OVDJE

Izvještaj s Korzike ...
Od 23.06. - 01.07.2018. bili smo na Korzici, planinarili smo i obilazili znamenitosti otoka ... kako nam je bilo pogledajte u foto galerijama Monte Cinto 2720m OVDJE,
Paglia Orbia 2525mOVDJE,
trekking po GR20stazi OVDJE,
posjet Pisi, Bastiji, Corte, Piani i Ajaccio OVDJE.

Izvještaj s Kube ...
Kuba izvjestajfoto arhiva
od 27.04.-05.05.2018. bili smo na Kubi, posjetili smo brojne gradove i destinacije, upoznali se sa kulturom Kubanaca ... kako nam je bilo pogledajte u foto galeriji OVDJE, a zanimljivi izvještaj možete pročitati OVDJE.

Damavand 5671m
Damavand izvjestaj 1
Zastava Kluba na krovu Bliskog istoka ... izvještaj možete pročitati OVDJE, a fotogalerija OVDJE!

Najava putovanja ...

Kontaktirajte nas...

Horizont VG
Matije Slatinskog 4
Velika Gorica, HR 10410
Hrvatska
Mobile: +385 91 5064411
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
www.horizontvg.hr
vCard

Brojač posjeta

0947581

24.01.2016. SLO/Karavanke – Veliki vrh (Košuta) 2088m

VELIKI VRH (24. siječnja 2016.)

Veliki vrh (2088) nalazi se na Košuti (Karavanke) koja se nalazi na granici Slovenije i Austrije od Ljubelja na zapadu do Korškog potoka na istoku. Košuta ima greben dužine 10 km koji je najduži greben u slovenskim planinama. Veliki vrh je najzapadniji dvotisučnjak na Košuti.

Na put nas je krenuloosmero.Prijevozno sredstvo – kombi. Početak puta je u Velikoj Gorici no ja se pridružujem grupi u Zagrebu. Malo duže čekam od dogovorenog (6 h 10 min.) ali kombi ipak stiže. Na granici nema problema, kupujemo vinjetu i pravac prema cilju. Usput stanka za kavicu i kolače. Zadnji dio puta vozimo po makadamu i u 9 sati dolazimo do početne pozicije. Kombi parkiramo uz trafo stanicu Matizovec uzimamo stvari i polazak. Dan je lijep, sunčan bez vjetra. Put je dosta strm. Djelomično ide kroz šumu i na tim dijelovima nema snijega. Za sat vremena dolazimo do doma na Kofcah koji je na visini od 1488 m. S doma je prekrasan pogled. U daljini se vidi Triglav koji se istiće svojim vrhom. Mala pauza i nastavljamo dalje. Vidimo cilj ispred sebe i put koji vodi do njega. Temperatura je ispod nule ali snijeg nije smrznut. Prema putokazu potrebno vrijeme za uspon je 1 h 30 min. I dalje je sunčano tako da uživamo u pogledu i toplini sunca. Nakon sat vremena hoda dolazimo do tvrđeg snijega tako da se odlučujemo za stavljanje dereza i kaciga. Cepine u ruke i iemo dalje. Put ide uz veliku kosinu tako da pad nije preporučljiv. Tko zna gdje bi se zaustavili. Jedan manji dio puta je osiguran i feratom. Tu gubimo flašu koja ispada iz džepa ruksaka. Po putu nailazmo i druge planinare, neki su već na silasku dok nas drugi pretiću. Na vrh dolazimo u 12 h 30 min. Od doma do vrha nam je trebalo skoro 2 sata. Na vrhu je prekrasan pogled. Vrijeme je i dalje sunčano ali lagano puše vjetar tako da se ne zadržavamo dugo. Spuštamo se nazad do doma. Renato se pri povratku hrabro spušta po izgubljenu flašicu i evo nas do doma oko 14 h. Radimo pauzu za odmor i klopu. Grah nije loš, uz poneki začin bio bi dobar. Nekad su planinari pili pivo, sada 1 pivo za nas 8 i nije nešto. Nakon jela i odmora oko 15 h polazak nazad prema kombiju. Malo se naoblačilo, tako da sunce više i ne grije. Do kombija dolazimo za 45 min. spremamo stvari i put kući. Na putu nema problema tako da smo u Zagrebu već u 18 sati.

Prvi visokogorski izlet u ovoj godini. Vidici prekrasni, vrijeme odlično, toplo, sunčano i bez vjetra. Dobar početak godine.

Ovo mi je drugo penjanje na Veliki vrh. Prvi put sam se popeo  2012 godine. Bio je to „maturalac“ polaznika planinarske škole PD Velebit.