• Slide 1

Događanja u Klubu!

Sastanci kluba:
Utorkom od 19:00 - 20:00

Stigle članske markice za 2019.
Učlanjenje: svaki utorak od 19-20 sati u prostorijama Kluba.

Visokogorska oprema za posudbu članovima: OVDJE

Izvještaj s Korzike ...
Od 23.06. - 01.07.2018. bili smo na Korzici, planinarili smo i obilazili znamenitosti otoka ... kako nam je bilo pogledajte u foto galerijama Monte Cinto 2720m OVDJE,
Paglia Orbia 2525mOVDJE,
trekking po GR20stazi OVDJE,
posjet Pisi, Bastiji, Corte, Piani i Ajaccio OVDJE.

Izvještaj s Kube ...
Kuba izvjestajfoto arhiva
od 27.04.-05.05.2018. bili smo na Kubi, posjetili smo brojne gradove i destinacije, upoznali se sa kulturom Kubanaca ... kako nam je bilo pogledajte u foto galeriji OVDJE, a zanimljivi izvještaj možete pročitati OVDJE.

Damavand 5671m
Damavand izvjestaj 1
Zastava Kluba na krovu Bliskog istoka ... izvještaj možete pročitati OVDJE, a fotogalerija OVDJE!

Najava putovanja ...

Kontaktirajte nas...

Horizont VG
Matije Slatinskog 4
Velika Gorica, HR 10410
Hrvatska
Mobile: +385 91 5064411
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
www.horizontvg.hr
vCard

Brojač posjeta

0973670

19/20.03.2016. SLO/Kamniško-Savinjske Alpe – Turska gora 2251m

Kamniško Savinjske Alpe – Turska gora 2251m („čez Turski žleb“)

19.-20.03.2016.

Vikend za pamćenje!

Tako bi u jednoj rečenici mogao opisati našu dvodnevnu Alpsku turu na vrh Turske gore 2251m.

No krenimo redom, dobro raspoložena ekipa sastavljena od tri planinarke i šest planinara krenula je u subotu ujutro kombijem put Slovenije, prema Logarskoj dolini gdje je polazište za našu planinarsku turu. Granicu prelazimo u nekoliko minuta bez ikakvih zadržavanja, a tik iza SLO/HR granice simpatičan „specijalac“, beretka, neki borbeni prsluk zakopčan karabinom ... pokaže rukom da stanemo i kaže: „hello“ mi njemu „dobar dan“, on nama: „can you open the back space“ mi: „of course“ i otvorimo mi prtljažnik, naravno tamo samo naši ruksaci, kacige, cepini ... on: „where are you going“ i tako mu mi objasnili gdje idemo, zaželio nam čovjek sreću, sve je prošlo u prijateljskom tonu, na kraju je to bio pravi specijalac iz Češke, a naš pregled je bila dubinska konrtola zbog izbjeglica. Nastavljamo kombijem dalje put Logarske doline, po putu popili kavu i gablali i za cca 3 i pol sata došli do pred parking u Logarskoj dolini. Kažem do pred parking, jer cca 3Km prije parkinga ostavljamo naš kombi, zbog snijega cesta dalje nije prohodna. To običnom šetaću i ne izgleda nešto ... 3 Km ... no nama dobro natovarenima povećim ruksacima (derezama, cepinima, užad i još puno nepotrebnih stvari J ) itekako znači ... duga 3 Km. No što se mora – mora se, nije lako ali nekako ide, a da ne bi sve bilo idealno, pobrinuo se je dubok, mokar snijeg u koji propadamo, mjestimično i do struka, tako sam i ja tik iznad slapa Rinka zveknuo u neku pukotinu do iznad srtuka. Na sve nedaće nadvilo nam se i sunce bez oblaćka koje nas je toliko zagrijavalo da smo lagano „prokuhavali“. No uz sve dogodovštine koje nas prate, za cca 2 sata dolazimo do doma na Okrešlju ili bolje znanog Frichaofovog doma 1396m, a dom zatrpan snijegom, do ulaznih vrata probijena je uska stazica koju prolazimo jedan po jedan. No već prvim koracima ulaska u dom osjeća se planinska atmosfera, kaljeva peć na drva dobro zagrijana, muzika svira, domaćin dobro raspoložen, hrane ima ... više nam i ne treba. Subotu poslije podne još smo iskoristili za provjeru opreme te ponavljanje i vježbanje planinarskih čvorova.

Nedjelja, krećemo na uspon točno u 7:00 sati, vrijeme vedro, sunčano, doslovno bez oblaćka, dan obećava. Prvih sat vremena prema ulasku u Turski žljeb nam protiće u  prčenju snijega, tako da nam je taj dio uzeo podosta energije i vremena, no nakon toga dolazimo na malo bolju stazu gdje su prije nas već prolazili planinari, no i dalje je uspon vrlo zahtjevan zbog svoje strmine i zahtijeva veliku dozu opreza. Nakon 2:30 sati konačno izlazimo iz Tursko žlijeba, a tu nas čekaju veličanstveni pogledi na okolne vrhove na sve strane i sunce ... nešto veličanstveno ... neopisivo, nakon prvotnog šoka od ljepote, stavljamo dereze, uzimamo cepine i po grebenu krećemo do vrha do kojeg nam treba još cca 30 min. Po dolasku na vrh, osim uživanja u predivnim pogledima na okolne vrhove, naslikavanja u svim pozama, bilo je i jedno planinarsko krštenje, nadam se da smo si nakon „krštenja“ i dalje svi dobri J ...

Silazak i povratak do doma i zatim do kombija protekao je već protokolarno, povratak kombijem do Zagreba prošao je brzo, možda i prebrzo ...

No upravo zbog tih lijepih sjećanja, ugodnih trenutaka provedenih na Alpskim vrhovima, količine truda uložene u uspon,  se stalno vraćamo planinama, mogao bih reći da su planine postale, barem što se mene tiče, dio života bez kojega ne bih mogao ...