• Slide 1

Događanja u Klubu!

Sastanci kluba:
Utorkom od 19:00 - 20:00

Stigle članske markice za 2018.
Članske markice za 2018. godinu mogu se podići svaki utorak od 19-20 sati u prostorijama Kluba, kao i učlaniti se u Klub!

Visokogorska oprema za posudbu članovima: OVDJE

Island 18.-23.06.2017.
Island naslovnica galerija slika
Pk Horizont Vg organizirao je, od 18.-23.06.2017., trekking na Island, otok stvoren vatrom i ledom, gdje je priroda netaknuta, zadivljujuća ... zemlja gejzira i vulkana, geotermalnih izvora i ledenjaka, zelenih rijeka, vodopada ...
Kako nam je bilo možete pogledati fotogaleriju slika OVDJE, a zanimljivu priču možete pročitati OVDJE. Kratki video isjećak s putovanja možete pogledati OVDJE.

3. expedicija na Kilimanjaro 5895m
Afrika naslovnica izvještaj
15 članova 3. expedicije na Kilimanjaro 5895m - "krov Afrike" uspješno popelo vrh ... foto galerija slika OVDJE, a priču možete pročitati OVDJE (By Edita Ciglenečki) i OVDJE (By Danijela Mirošević).

Bugarska 12.-20.08.2017.
Musala naslovnica
Planinari našeg Kluba i drugih planinarskih Društava popeli vrhove Vihren 2917m i Musala 2925m, foto galeriju slika možete pogledati OVDJE, a zanimljivu priču možete pročitati OVDJE!

Najava putovanja ...

Kontaktirajte nas...

Horizont VG
Matije Slatinskog 4
Velika Gorica, HR 10410
Hrvatska
Mobile: +385 91 5064411
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
www.horizontvg.hr
vCard

Brojač posjeta

0842718

03.-04.09.2016. ORTLER 3905 m

Danas je 05.09. 2016. ponedjeljak, šest sati ujutro. Otključala sam vrata svog doma koja sam prije točno 50 sati zaključala da bih doživjela jednu nevjerojatnu avanturu o kojoj se može napisati čitava knjiga. Ipak, pokušat ću barem nekako dočarati pedeset sati od točke Zagreb do točke Zagreb, uključujući po tehničkim standardima izuzetno zahtjevan, 100% uspješan uspon, nas jedanaest planinara u organizaciji PD Horizont, na najveći vrh istočnih Alpa. Vrh na kojeg je s pravom ponosan cijeli Južni Tirol i šire. I kako uopće opisati valorizirati moć, snagu, ljepotu, veličinu planine koja je ušla u povijest inspirirala život i umjetnost.  Tako što joj dodijelite titulu kralja i nazovete je König Ortler. A nama je ovo je bila prava uzlazna i silazna bitka, bitka koja me je podsjetila na pjesmu koja govori o usponu na planinu. A nije li ta pjesma i alegorija samog života?  Možete ju po želji i poslušati.

Mountain Climbing - Joe Bonamassa

Čovjek sam jadan, radim iz dana u dan

Izgubljen u naporu, preda mnom planina

Zaveži čizme, pripremi za prvi korak

Uzlazne bitke koju započeo nisam

Vjerojatno nać' ćeš me vani na polju

Udarajući čekićem međ’ kamen i čelik

Pošteno sam se napenjao planina

Kakve li samo probleme imam,

Na dnu je samo tmina

Nema karte koju slijediti možeš,

Slijedi  samo vlastiti put

Približi se rubu i povratka nema

Vjetrovi kiše će pokušat zanosit

Teška će vremena pokušat te slomit,

ne dopusti im da te povuku na dno

Krvavih sam ruku, poderanih hlača

Ni stalno ribanje oprati ih neće

Dno dna je tvrdo, na dnu si uvijek tužan

Al’ i na vrhu moraš platit ono što si dužan

A sad da se vratim na naših pedeset sati gdje moram zanemariti sve nepotrebne detalje koji se opisuju u uobičajenim planinarskim pričama. Vozimo se kombijem i približavamo ciljanom odredištu Sölden. Prolazimo plantaže zelenih, žutih, crvenih, ljubičastih jabuka, a na radiju šlager „Wocher weiss ich ob es Liebe ist….“. Mislim se: „Tko ti je kriv pjevačice što ne znaš, ja znam!“  A u našoj avanturi nije bilo mjesta za gubljenje vremena pa smo direkt iz kombija krenuli na laganiji uspon do doma Tabaretta gdje smo samo večerali i prespavali. Sutradan ujutro ustajanje u tri i u četiri počinje novih jedanaest sati hard rock uspona i još težeg silaska. Slike i riječi to ne mogu dočarati. Moj osobni dojam je da je teže i opasnije nego se vidi na svim videima ili slikama, a mislim da se i suborci ove avanture slažu. Oni dijelovi gdje smo se mi penjali s ili bez osiguranja po zahtjevnim starim ortlerovim kraljevskim stijenama, britkim hridovima s obje strane duboke provalije uz rizik da uhvatite kamen koji nije pričvršćen za ostatak stijene, zahtijevaju duboku koncentraciju i posvećenost. I tako sve do početka ledenjaka gdje stavljamo dereze s kojima se čak penjemo jednu dionicu gole stijene bez leda. Procjena je da ne koristimo planirani navez. Približavamo se vrhu, ledenjaci sve opasniji zbog pukotina, sve rjeđi zrak nas kondicijski razdvaja na grupe koje dolaze ranije ili kasnije na vrh. Na vrhu je užasno vjetrovito i hladno, nema prostora oko križa, provalije sa tri strane i zato se na vrhu druga grupa ne čeka. Sretni smo jako. Priznajem nije bilo lako ali uspjeli smo ipak svi dotaknuti veličanstvenu kraljevsku krunu. Takav  pogled s 3.905 metara Ortler dozvoljava samo najhrabrijima koji posjete njegove odaje. Ali treba se sad spustiti! Ne koristimo po ledenjaku navez, ali se međusobno vežemo zamkama da netko ne sklizne u pukotinu. Čekamo se na kraju ledenjaka i dolazimo ponovo do neosiguranih tehnički izuzetno zahtjevnih dijelova koji su posebno opaki pri spuštanju.  Ipak, naš vodič procjenjuje da bez  osiguravanja užetom spuštanje ne bi išlo. Koncentracija. Ne smije  biti grešaka. Volim stijenu, nisam imala strah i išlo mi je izuzetno dobro da sam čak dobila pohvale na što sam ponosna. Ja sam to shvatila kao matematički proračun. Ako izostaviš strah, uz uvjet da vladaš svojim tijelom i mišićima, onda imaš 180 stupnjeva prema dole i moraš brzo izabrati optimalnu koordinatu k nerizičnom kamenu na stijeni. I tako eto nas svi živi i zdravi u pet popodne u domu Payer. Zaslužujemo čestitke! Najteži dio smo prošli. Do kombija još dodatno 4 sata bezazlenog spuštanja i odmah vožnja nazad za Zagreb. Zagreb i putem opet pljusak! A nama do kraja života inspiracija i sjećanje.