Četvrtak 12 Pro 2019
Kako je prošla nabavka planinarske opreme u Graz-u:
Planinarska oprema

Dragi svi, kao što je poznato, dobra planinarska oprema život znači, a što je još važnije pravilna upotreba iste je nešto o čemu se ne bi trebao raspravljati.

Uvidjevši važnost, u našem Klubu organizirano je predavanje o planinarskoj opremi te stručni izlet u Graz gdje su obiđene specijalizirane trgovine. Pa pođimo rednom.

Prije tjedan dana, Renato i ja, smo si dali malo truda (a i Ljiljana, ipak je trebalo oprati i ispeglati sav taj veš koji je Renato dovukao, znate kak' se veli iza svakog uspješnog muškarca stoji još uspješnija žena) i napravili predavanje, ja sam u uvodu „mlatio“ po teoriji i vrtil nekakve slike na „paverpojntu“ dok je Renato nakon toga sve to pokušao staviti u praksu. Sve je teklo po planu i svi su pažljivo slušali sve dok na jednom „slajdu“ nije pisalo da oprema treba služiti svrsi te da planinarenje nije modna pista. Hm, muk,…žamor, galama i ode pažnja u nepovrat. I ja sam bedast, trebal sam znati ipak malo bolje,  u publici se nalazilo 2/3 (slovima: dva kosa crta tri) cura. Nisam siguran da se od tog trenutka nadalje predavanje odvijalo kak' smo ga Renato i ja zamislili. Je, a kaj sad, ka'e tu je. Bumo vidli u sobotu morti bolje projde.

Subota, noć, mrak, vlaga hladno, prva grupa ulazi u bus iz Mercatora, druga kod Lisinskog, svi na vrijeme, svi sa željom. Mislim si, ti bogca, ovo je super krenulo, krenuli smo čak minutu ranije. Lagana vožnja, gospon Marko vozi bus kak veliki. Sve je super i sve je za pet kad si muško i voliš nogomet, oops, kriva popepvka, Na Sleme, na Sleme, na Sleme, noga već sama beži. Poglej me, poglej me, poglej me, kak lijepe Zagorje naše leži. E ova je boljša, ali niti idemo na Sleme niti v Zagorje. Okej di sam stal, je, vožnja. Lagano se mi vozimo bez muke, dojdemo na granicu z Europskom unijom kad ono četiri busa ispred nas, mam mi je mrak pal na oči. Kad ono projde pol vure, a mi na “drugoj strani”. Ideš, čak su i Slovenci bili ljubazni. Hm, dve stvari koje su mogle otići po krivu prošle su bez problema. Vozimo se mi kroz EU, hodam malo kroz bus, odgovaram na pitanja, o putu, o opremi, Grazu i ostalim životno važnim pitanjima, kad me dvije mlade dame, možemo ih nazvati magistrama, pitaju da li bi mogli dojti u Zagreb ranije, jer su krivo pročitale kada je povratak, a za devet imaju dogovor da idu gledati „veseljka“. Bil sam rezolutan i rekel sam – Magistre plan puta je utvrđen, „veseljka“ si možete gledati drugom prilikom. U tom trenutkom još nisam niti bio svjestan koliko će me to stajati.

Stižemo u Graz, prije planiranog vremena, parking našli bez problema, dajem zadnje instrukcije i…. to je to, razlaz, kak rakova djeca. Nekolicina, se ipak odlučila za moju stručnu pomoć pri odabiru opreme te se zajedno upućujemo, prvo prema Northlandu pa potom u Bergfuchs. (Za one koji su tanki s engleskim i njemačkim to je Sjeverna zemlja i Planinska lisica). Ulazimo u Northland i odmah veselje i radnost, …

U tim Northalndu

koja znade svašta radit'

a ja ću se planinarit

po tim Northalndu.

Za one koji još pamte moj razgovor s Magistrama, e pa tu sad dolazi maca na vratanca. Pita mene Marija, znate ju curka koja je odradila Mudnu dol i Fratar, u tuđim gojzama, bez opreme i bez snage i znanja k'o od šale, gdje su jakne. Otpeljam ja nju među jakne odmah nalazimo poštenu jaknu i po povoljnoj cijeni, kad u taj čas stižu i Magistre i to je to….joj kakva je to boja, pa kak ti to stoji, pa i ja bum si zela jaknu ali u drugoj boji joj gle ovu kapu kak je lepe boje….. mislim sam da bum eksplodiral, ali dolazi spas u zadnji čas dolazi ljubazna prodavačica i spašava me „muke isusove“. Izlazim iz dućana i pridružujem se drugoj polovici grupe koja je svoje već obavila. Nakon desetak minuta, izlaze i cure van sve vesele te se svi upućujemo na naše drugo odredište, Bergfuchs. Mislim si ak bu tu bilo kak i u Northlandu ja sam gotov, ali tu su se stvari ipak više odvijale kak bi se trebale odvijati. Isprobavali smo gojze, hodali u njima te se nakon sat vremena odlučili za kupovinu. To je to idemo još u Northland po neke stvari i u autobus. U Northlandu skužim da sam u Bergfuchsu ostavio aparat, ostavljam curke same i vraćam se po aparat. Nakon dvadesetak minuta, idući prema busu, u nekoj sporednoj ulici, nalazim M&M kako izgubljeno lutaju (a namjerno sam do jednog i drugog dućana hodal samo po tri ulice, kako se nitko ne bi izgubio), ali sa smiješkom na licu jer su si nakupovale sve kaj su željele i u boji kojoj su željele. Dolazimo do mjesta gdje će nas bus pokupiti, opet svi na vrijeme bez zakašnjenja. Vau!!! Odlazimo još u Intersport Ebyl, M&M kompanija (za one koji još nisu shvatili to su magistre i Marija) ostavlja me s isprikom da su umorne i da idu nešto pojesti i popiti, a i potrošili su sve novce. Ja s drugom polovicom odlazim u Intersport. Nekim čudnovatim čudom, M&M, nalazi put do Intersporta te se ipak baca u kupovinu, ruksak i pojas… Kaj reći kad si u Rimu….

Krećemo za Zagreb, opet na vrijeme, sve super, već sam ih mislil pohvaliti, ali sam se suzdržal da mi se ne bi odbilo u glavu. Dolazimo do granicu prolazimo vrlo brzo, bez problema, potvrđujemo „merver“, tovarimo se u bus, 1, 3, 6, 14, 29…halo fale mi ljudi, izlazim van, evo njih tri, brojim nanovo fali još jedna, di je, nitko nema pojma, lepo sam im pokazal gdje da čekaju i gdje će doći bus, ali nakon 15 minuta, nalazim gospođu u djutiću. Pogleda ona mene začuđeno, pa kaj već idemo, joj kaj se mene samo čeka…. Dolazimo u Zagreb i u Goricu sve po planu, bez zakašnjenja, unatoč događaju na granici, koji je dijelom i moja krivnja, moram priznati da je to bila vrlo pristojna grupica koja se držala reda i koju bi vrlo rado vodio još.

Rezime nabavke opreme:

Jakne, gojzerice, kape, rukavice, dereze, cepini, navlačne hlače, pojasevi, ruksaci, penjački atlasi….

Vidimo se u proljeće u proljetnoj akciji.

Zava

Događanja u Klubu

FILMSKE VEČERI I PREDAVANJA
01. srpnja 2013. s početkom u 20 sati
Projekcija slika i filma s ture po Crnoj Gori 21.-25.06.2013.
Predavač: Renato Milovski

NAJAVE EXPEDICIJA i PUTOVANJA ...

PUTOVANJE NA VRH  ...
Crna Gora: NP Durmitor - Bobotov kuk 2523m
21. - 25. lipnja 2013.                                      više ...
1. Expedicija na Kilimanjaro 5895m
12. - 23. srpnja 2013.                                        više ...
PUTOVANJE NA VRH ...
Irska: Corran Tuathail 1041m
11. - 19. srpnja 2014.                                      više ...
2. Expedicija na Kilimanjaro 5895m
11. - 24. srpnja 2014.                                      više ...
PUTOVANJE NA VRH ...
Makedonija: Golem Korab 2764m, Pelister 2601m
Grčka: Olimp - Mitikas 2918m
08. - 17. kolovoza 2014.                                    više ...
Everest Base Camp trekking
Nepal
2015.                                                                     više ...

Iz arhiva Kluba

11.05.2013.
Održan tečaj na Okiću: "Vie Ferrate", slike s tečaja možete pogledati OVDJE, a kratki film OVDJE!
25.11.2012.
Povodom Dana Kluba izdali smo godišnjak o radu Kluba! Godišnjak u pdf-u možete preuzeti OVDJE! (13,7Mb/160 str.)
12. 11. 2012.
Održano predavanje o planinarskoj opremi Prezentaciju u PowerPoint-u možete pogledati OVDJE!
21.05.2012.
Održano predavanje "Planinarenje i zdravlje"
Prezentaciju s predavanja pogledate OVDJE!
16.04.2012.
Održano predavanje: "Estetika fotografije"
Prezentaciju s predavanja pogledajte OVDJE!
07.01.2012.
Završio tečaj: "Zimska škola planinarenja"
Izvještaj s tečaja možete pročitati OVDJE!